امکانات بارز

امکان دریافت اتوماتیک سند مکانیزه از کلیه زیر سیستم ها
ساختار 8 سطحی حسابها شامل سرگروه، گروه کل، معین اول، معین دوم، جزء اول، جزء دوم و تفصیلی با خاصیت ارث بری.
ساختار n سطحی حسابهای شناور (تفصیلی).
امکان تعریف طبقه بندی حساب جهت تهیه صورتهای مالی.
تعریف نوع ارز جهت هر حساب.
تعیین ماهیت حسابها و اعلام هشدار در هنگام نقض ماهیت.
امکان جستجوی پیشرفته در متن سند.
امکان صدور سند ارزی.
طبقه بندی مراحل مختلف اسناد بصورت دلخواه.
امکان صدور اتوماتیک سند بستن حسابها.
امکان صدرو اتوماتیک اسناد افتتاحیه و اختتامیه.
امکان تعریف دسترسی جهت کلیه کاربران.
امکان دسترسی به کلیه قسمتهای نرم افزار در یک زمان.
امکان انجام فیلترینگ بصورت پیشرفته و عمومی.
امکان جستجوی پیشرفته.
گزارشات ويژه

در سیستم حسابداری پرک، علاوه بر گزارشات معمول امور حسابداری از قبیل ترازها، دفاتر، اسناد، خلاصه دفاتر، خلاصه اسناد و… گزارشات و نمودارهای تحلیلی و جامع به شرح ذیل در نظر گرفته شده است:

انواع گزارشات مدیریتی و تحلیلی در سطح حسابهای تفضیلی
انواع گزارشات تفکیکی در سطوح مختلف حسابها
انواع گزارشات ارزی
انواع گزارشات در خصوص کالاهای در راهی، قابل سفارش، مصرفی و …
انواع گزارشات مقایسه ای
امکان انجام گزارشات توسط کاربر (Report Generator)
امکان ذخیره گزارشات به فرمت های مختلف ( pdf, Excel, Wordو …)

نرم افزار مالی و اداری پرک



دارای بخش های : 
Front Office 
Back Office
نرم افزار رستوران 
نرم افزار آژانس های مسافرتی 

بخش فرانت آفیس یک هتل در حقیقت قلب یک هتل به شمار می رود و شناخت اصول و قواعد هدایت این بخش نقش بسزایی در افزایش درآمد و موفقیت هتل ها دارد .
نظر به آنکه فرانت آفیس یک هتل ، در برگیرنده کلیه بخشهای مرتبط مستقیم با میهمان می باشد، از اینرو شرکت پرک نرم افزار با حساسیتی بسیار بالا نسبت به بخش بندی و طراحی این بخش از نرم افزار جامع هتلداری پرک به شرح ذیل اقدام نموده است :

رزرواسیون
پذیرش
صندوق پذیرش
خانه داری
فروش و ارائه خدمات باشگاهی
رستوران و کافی شاپ
تشریفات
فروشگاهها
سالنها و اماکن ورزشی
تلفنخانه
امور مالی فرانت آفیس

نرم افزار محصولات خدماتی پرک


رزرواسیون آنلاین پرک